2012. december 2., vasárnap

2.fejezet~Egy szép este

 "Éppen ezért kellett rohanni.Berontottam az ajtón és a tömegbe Lolát kezdtem keresni. Meg is találtam,és sírva borult a nyakamba.
 -Jesszusom mi van?-kérdeztem rémülten,ő meg csak sírt és sírt,de úgy,hogy azt hittem kiszakad a tüdeje,,
 -Brady-makogta alig érthetően
 -Mi? Mi van Bradyvel?-kérdeztem,miközben egy pillanatra hátrakaptam a fejem,Louisra,aki időközben utolért engem és mögém jőve megfogta a vállam.
 -Ott!-mutatott oldalra,majd odakaptam a fejem.Brady két csajjal táncolt,fogdosta őket,lesmárolta őket,meg hasonlók.Lola nagyon érzékeny az ilyenekre,sőt talán mindenre,ami nem szivárvány és póni.
 -Gyere szépen!-fogtam meg fél kézzel a vállát,és elkezdtem kifele vezetni.A másik kezemet Louis ragadta meg,aztán már ő vezetett ki mindkettőnket a hatalmas tömegből.
 -Haza vigyelek titeket?-kérdezte
 -Az jó lenne-sóhajtotam,majd adtam egy zsepit Lolának.Én ültem elől,Lola meg hátulról a két ülés között előredugta a fejét,és nézte az utat.Egyébként az út végig szótlanul telt.Lola néha törölgette a szemét,majd olykor sejtelmesen rám vigyorgott és a szemével Louisra mutatott.Hát ő egy ilyen lány.Én is ilyen vagyok,de néha nem tudom magam jól érezni.Ezt szeretem Lolába,hogy bárhol jól érzi magát,és a rossz kedves sem tart tovább két percnél.Hamar hazaértünk.Leparkoltunk Loláék háza előtt.Bekísértem,majd mikor ki jöttem Loui még mindig ott állt a kapuban.
 -Én itt lakom a szomszédban.Szerintem haza találok-mondtam
 -Nagyon sokat változtál-sóhajtott
 -Oké,na szia-mondtam és sarkon fordultam,de ő megragadta a csuklómat,és óvatosan visszarántott
 -Amerikába a telefonom beleesett egy tóba.Ne kérdezd,hogy sikerült...
 -Meg se lepődöm...-forgadtam a szemem
 -Csak,hogy tudd,ezért nem hívtalak,mert nem volt meg a számod.Facebookot nem csinálhattam magamnak, a rajongók miatt,twitteren meg nem láttalak-hadarta
 -Talán azért mert nincs-azzal a zsebéhez nyúltam,mire ő tök furán nézett rám,és kivettem belőle a telefonját.Vissza is adtam neki,mert nem tudtam a feloldó kódját :D.Feloldotta és visszaadta.Meg se lepődtem az IPhone 5-ön.Beírtam a névjegyzékbe a számom,és a nevem,és felhívtam magam.A saját telómba elmentettem az ő számát.
 -Ezt az önállóságot...-mondta röhögve Louis,miután visszaadtam a telefonját-Nem változtál!
 -Na most már tényleg megyek-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára,és be is  mentem
 -Hát te meg?Azt hittem tovább leszel-mondta anyu a konyhából.Én csak elmosolyodtam és egyszerűen nem tudtam letörölni a vigyort az arcomról.Felrohantam a szobámba,felvettem a pizsimet és gyorsan regisztráltam twitterre :) .De nem követtem be Louist.Az túl nyomulós lenne :D.(...)

1 megjegyzés: